Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

söndag, mars 26, 2006

CELEBRITY STYLE!

Jag kan helt ärligt erkänna att jag är kändis galen. Har nog alltid varit det på något sätt. När man var yngre var det Michael Jackson och Backstreet Boys man yrade om. Nu börjar snarare min plus slå snabbt för Lindsay Lohan i någon riktigt snygg klänning! Det har väl lite mer att göra med modet nu, än personen. Som kändisgalen så finns det några speciella ritualer jag gör varenda vecka.

1. Köpa veckans nya skvallertidningar. Och nej, det är inte för att läsa om vem som har gjort slut med vem eller vem som bråkar med Paris just nu. Skvallertidningarna innehåller oftast väldigt roliga artiklar om vad kändisarna har på sig och vilket smink de använder etc. Inga långa artiklar precis, men de kostar ju bara 50 kr. Här är favoriterna:




2. Gå in på diverse kändisgalna bild-bloggar. Så att man kan se alla nya outfits så fort de kommer ut. Här är mina favoriter:
Celeb Gossip On The Down Low
Egotastic! (alltid stora bilder, tar ett tag att ladda)
Just Jared
PerezHilton (han är helt galen)
PopSugar

E online och People lite då och då.

3. Titta på (eller programmera in videon) alla härliga serier som sänds på MTV och VH-1. Exempel på roliga kändis program är:
All Access
Newlyweds
Laguna Beach
Diary
Young Hot Hollywood
Till Death Do Us Part
Har du Star channel så är det ju alltid en fördel också.

4. Sen min favorit grej, gå in på alla roliga hemsidor som letar reda på vilka märken kändisarnas kläder är och var du kan köpa dem. Ni kanske redan känner till alla dessa sidor, men skriver dem här ändå för dem som inte har hittat dem än. Här är de bästa:

The OC Style
Jessica Simpson Style
Paris Hilton Style
Carmen Electra Style
Ashlee Simpson Style
Nicole Richie Style
Nicky Hilton Style
Mary-Kate & Ashley Olsen Style
Mischa Barton Style
Lindsay Lohan Style
Britney Spears Style (om man nu vill se ut som henne)
Reel-Style
Celebrity Style Guide

5. Och bästa sidan med HQ bilder tills celebworld.ws fixar sig är SuperiorPics
Think that was all people!

1 Comments:

At 3:09 em, Anonymous Anonym said...

Tack för tipsen. Jag kollar en del av sidorna. Men långt ifrån alla.

 

Skicka en kommentar

<< Home