Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

tisdag, mars 28, 2006

Väsk Godis! Chloe Edition!

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna...Plugg, plugg och mer plugg! Ingen shopping heller. Sitter mest hemma och försöker övertala mig själv att jag måste spara och inte slösa. Killen min däremot hade rolig shoppingtur med sitt 500kr presentkort på Dressman. Han är nybliven mode galning, (tror jag har börjat smitta av mig lite) Han brydde sig inte så mycket förut, men är nu nästan lika intresserad som jag. Han handlar mer på asos.com än va jag gör, ju!
Nästan farligt för oss att gå ut nu, vi gör av med "bra" mycket pengar. Men kul är det att ha delade intressen. Han har precis köpt sina första solglasögon, han har alltid tyckt att de inte har passat honom. Jag tycker han är dösnygg i dem! Min egen lilla David Beckham! Sorry för allt babblande! Här kommer bilderna:










Photo credit; the fashion spot forum

2 Comments:

At 5:31 em, Anonymous Anonym said...

I love my Paddington :) Anyhoo... Jag bor ocksa har med min man (annars hade det nog blivit for ensamt!) Just nu oser regnet ner, men ar det vinter sa ar det...Nar ar det ni ska flytta hit, sommar eller vinter? Jag tycker ju att LA ar underbart men givetvis gar det upp och ner nar man ar sa langt borta fran sin familj, men de faktum att jag har min man och hans slakt har, man kan ga til stranden i februari och inte att forglomma: Den Underbara Shoppingen!, gor att man kanner sig precis som hemma :) Men jag saknar H&M...De oppnar inte i LA forran i slutet av aret. Lojligt egentligen att man vill ha just H&M nar man kan shoppa saval Chloe som Forever21, men man vill ju alltid ha det man inte kan fa. Sen vill jag ocksa rada dig, om du som jag ar en godisratta att ta med dig ett forrad av svenskt godis som du gillar, for pa den fronten tycker jag inte att amerikanarna star pall :)

 
At 2:02 fm, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej igen Mimi!

Tar hellre lite regn än all den här snön, bläh!
Du låter som du har det underbart där borta. Kul att du trivs.

Skolan börjar nån gång i februari nästa år och man får komma in i USA 30 dagar innan. Så precis efter jul sådär flyttar vi.

Hörde att H&M skulle öppna i LA, ja. kUl! Men har de inte redan en i San Francisco?

När det gäller godis så gillar jag faktiskt amerikanskt godis mer, så jag behöver nog inte oroa mig!
Jag får väl ta och smuggla med lite godis till dig, godisråttar måste ju hjälpa varann!

Liten fråga, bor du i hyresrätt eller hus? Bara undrade om du visste lite hur det går till där med hyra etc. Hört att det är lite annorlunda från här.

Take care
Corinne

 

Skicka en kommentar

<< Home