Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

fredag, april 07, 2006

Härliga Fredag!

Ok, det känns kanske inte precis speciellt härligt när man tittat ut genom fönstret på det dystra vädret. Det är ju snart påsk, sol borde vara ett säkert kort! Men nånting som har fått min fredag att vara väldigt härlig är att jag har hittat ett nytt shopping ställe, med jättebilliga priser!

Är inte det mest vanligaste stället att handla på, men det är också därför priserna är billiga. Shoppingen görs på ett forum där massa tjejer lägger upp sina begagnade märkeskläder. Du går först in på http://www.jessicastyle.com/. Gå sedan in på denna sidas message board, registrera dig och gå sen in på Classifieds. Här hittar du sen en stor köp och sälj marknad, mycket märkeskäder men även mycket inriktat på Jessica Simpson kläder. Priserna är otroligt bra på det mesta, men det bästa är ju att du kan handla märken som är svåra att få tag på i Sverige.
Här är några av de bästa fynden just nu:

Dandelion Yellow Juicy Terry Halter Shirred Tube Dress. Size XL- $35


Blue Cult Coin Pocket Jean Skirt- Worn once or twice. Size 30. $35


Blue Cult skinny leg Jeans. NEW. Never Worn. Size 30. $30


Juicy Couture Bali Blue Velour Hoodie. Size Large. Too small for me. $30


Juicy Couture Bikinis $75


Grail Skull & Rose Hoodie $50


Juicy Velour Track Jacket size Large and pants size Medium 31" inseam $75


Urban Outfitters $65

Otroligt bra priser,va?

De flesta tjejerna tar paypal och självklart måste du betala frakten. Vill du slippa tull glöm inte att be säljaren att markera paketet som en "gift" med ett värde som sammanlagt med frakten blir under $50.
På forumet är de också väldigt hårda med att du måste skriva om det du säljer är kopior eller ej, så man behöver inte vara för orolig. Man kan alltid kolla säljaren historia, har de varit medlemmar länge, vad har det sålt förut etc. Är du tveksam kan du alltid fråga de andra.

Först till kvarn gäller, så skynda dig!

2 Comments:

At 11:03 fm, Anonymous Anonym said...

Hej!
jag hittade din blogg via tradera och har nu suttit och läst allt - till min killes frustration:)
lite sugen på att köpa din spy..
annars var det jättekul läsning, vi är väldigt lika på många sätt och det är kul att läsa, när många av mina vänner tycker jag är ett pucko som hellre diskuterar jessica simpsons kläder än politik:) hoppas du haft en bra helg. jag kommer läsa vidare!

Siri

 
At 3:10 fm, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej Siri!

Va kul att du gillar bloggen! Va roligt det är att höra att nån är likadan som mig, mina kompisar mobbar mig också för mina alla modeintressen. Jag menar, Jessica Simpson klädstil är faktiskt också väldigt viktig :-)
Sugen på spy va? Jo, det vet jag hur det känns. Mina har iallfall gett mig mycket lycka (som bara väskor kan ge).

Ha de bra! Hoppas vi hörs igen!

Take care
Corinne

 

Skicka en kommentar

<< Home