Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

torsdag, mars 30, 2006

I Min Väska!

Har sett att lite andra bloggar har visat vad de har i väskan efter utmaning. Här är mitt bidrag för den som är nyfiken!


Allt detta ryms i min Marc Jacobs väska:

*Blingad mini ipod
*Blingad mobil
*Rosa makeup bag, har ankelrem så jag använder den som fest väska också (har ju redan allt viktigt nerstoppad i den). Rymmer alla mina läppglansar.
*Plånbok från Accessorize
*Blingad spegel
*Rosa Lipglosses: Lorac Lip Polish i Amuse (jessica simpson använder den), Dior Princess ring, Mac Lipglass i Prrr (Paris favvo), Estee Lauder Pure Color Gloss i Innocence.
*Lip Balm, Rosebud Lip Salve och Strawberry Lip Salve.
*Duwop Lip Venom (är fantastisk!)
*Astma medicin
*Liten hårborste,diadem och hårspännen.
*Rosa kalender
*Tidning, alltid bra att ha när man väntar på tunnelbanan

De var allt! Och med allt det där och den tunga kedjan på väskan kommer jag snart få rygg problem.

9 Comments:

At 10:50 fm, Anonymous Anonym said...

Min bror tar också brikanyl

 
At 12:13 em, Anonymous Anonym said...

Berätta om Prrr, är färgen fin? Är den förstorande? Visst är Duwop förstorande?

 
At 11:04 em, Anonymous Anonym said...

Oj, det var billigt om man jamfor med vad vi la ut...skulle tro att det lag runt 10 000-15 000 inklusive resor till ambassaden. Och det var jattesvart att fa permanent resident VISA, man maste ga igenom speciella prov och grejer *geez*. Jag har faktiskt inte varit pa nagra sample sales annu, och det ar sa svart att komma ivag nanstans och shoppa, men Beverly Center och 3rd street ar givna. Saken ar den att...ok, vill du hora hela den jobbiga historien? Nar vi flyttade hit sa anlitade vi en flyttfirma som skulle leverera alla vara agodelar "fran dorr till dorr" men nagonstans pa ett tag i USA sa brann alla vara saker upp, sa vi har i princip bara forsokt komma pa fotter de senaste 6 manaderna...vilket betyder att man maste bortprioretera *suck* shopping, och istallet satsa pa mat och hyra...fast jag maste medge att det har blivit en del varshopping, ibland istallet for mat :)

 
At 2:26 fm, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej Mimi!

Det låter ju väldigt krångligt och jobbigt! Och så mycket pengar för ett visa. men ditt är säkert mer permanent än mitt. Det räcker bara så länge mna går i skolan plus ett år.

Älskar 3rd street!

Gud va hemskt, alla era grejer! Vilken mardröm! Va bra att ni har klarat er ändå! Kul att det blir lite shopping för dig ändå, du måste ju få lite belöning efter nåt sånt där.
Hur är det med maten och så där? Blir det mycket pengar i månaden?
Och hur är det med bilen? Svårt att köra?

Sorry för all frågor.

Take care
Corinne

 
At 2:29 fm, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej Sandy!
Prrrär en jättefin färg! Den är en lite rosa-guld-beige färg. Funkar perfekt om man vill inte ha för mycket på läpparna eller över något annat för lite extra guld glans.
Prrr är inte förstorande. Men Duwop är det, mycket förstorande tycker jag.

Ha de bra!

 
At 3:41 fm, Anonymous Anonym said...

Snygg väska;)!

 
At 2:37 em, Anonymous Anonym said...

men guud vilken snygg väska!!

 
At 12:40 fm, Anonymous Anonym said...

Jättehärlig väska!! Skitsnygg

 
At 12:40 fm, Anonymous Anonym said...

Riktigt snygg väska!!

 

Skicka en kommentar

<< Home