Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

måndag, april 10, 2006

FOTBOLLSGALNING!

Nu har min söta pojkvän gått och blivit medlem i ett amerikanskt fotbollslag för Djurgården (även fast han är AIK:are). Och jag har redan börjat planera för vilka outfits man ska ha när man går på matcherna. De har inga cheerleader´s, så det måste ju vara något roligt och peppigt!

Killen min är mer orolig för hur han ska kunna göra upp för att han inte har spelat sen fyra års ålder. De flesta som spelar för Florida State University Seminoles laget har nämligen gjort det. Men jag tror nog att han kan komma med ändå. Man måste ju ha stora drömmar!
Så förhoppningsvis blir han värsta stora fotbollskändisen och tjänar massa pengar, så kan jag bli en ”desperate housewife”! :-)

Kanske blir det någon sån här fotbolls dräkt




Men Cheerleader´s dräkterna är också så söta!

1 Comments:

At 3:02 em, Anonymous Anonym said...

Vad roligt! Lycka till.

 

Skicka en kommentar

<< Home