Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

måndag, april 10, 2006

Nya Auktioner!

Japp, nu är det dags för lite nya grejer! Haft en liten slow start för mina auktioner, antar att det beror på att det är ganska dyra och onödiga grejer. Och det hänger väl inte så många fashion intresserade tjejer på tradera, eller gör det? Tror de flesta håller sig till ebay.com Men kul är det i alla fall!

Först och främst har jag äntligen lagt upp Fendi Spy väskorna. Blev både den blåa och den svarta. Bild kvaliten på Tradera suger så om du vill ha mycket bättre bilder och större, skriv till mig!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=27448701
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=27448612


Sen har jag också lagt upp fyra par underbara skor! Alla fyra par skorna har jag själv så jag kan verkligen rekommendera dem! Lite ego kanske, att rekommendera sin egen stil? Oh, who cares? :-)
Om du skulle bli intresserad av någon av skorna men det är inte din storlek, maila mig. Kan fixa fram andra storlekar också.

Paris Hilton liknande ”wedge shoes”
http://www.tradera.com/auction/aid_27298963


Originalen av Marc Jacobs


Michael Kors liknande espadriller
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=27299940


Originalen


Chloe liknande stiletto klackar. My Favorites!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=27291972


Originalen


Louis Vuitton liknande ballet flats. Några platta skor måste man ju ha, även fast man är kort!
http://www.tradera.com/auction/aid_27285418

Kommer bild senare

13 Comments:

At 6:07 fm, Anonymous Anonym said...

Jag är intresserad av en spybag, vad ska du ha för den svarta? MVH Frida

 
At 6:09 fm, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej Frida!

Jag säljer svarta fendi väskan på tradera. bara att gå in på länken så ser du priset etc.

lycka till!
corinne

 
At 9:44 fm, Anonymous Anonym said...

Hej igen! Forlat att det tog sa lang tid att svara, jag akte pa nat mystiskt virus som har gatt har, men nu ar jag frisk :) Jo, mitt VISA ar permanent och jag har social security number (behovs for typ allt), men amerikansk medborgare kan jag inte bli utan att ge upp mitt svenska medborgarskap.

Maten ar valdigt dyr! Trodde inte mina ogon nar jag handlade forsta gangen (sen lagger de ju tax pa allt ocksa) men numera aker vi till Costco (stormarknad) istallet och forsoker undvika den vanliga mataaffaren.

Trafiken ar crazy! Alla kor som galningar, vet inte hur det ar uppe i Glendale men har nere kanns det som att alla forsoker komma dit de ska sa fort som mojligt, aven om det betyder kora mot rott och strunta i fotgangare! Sa ska du kora, var forsiktig.

Hoppas du far en bra pask nu och at lite paskgodis for mig ocksa!

Kramen!

 
At 8:56 fm, Anonymous Anonym said...

Hej!
Jag är också intresserad avb din svarta spybag. Ja, visst finns det väsk togia tjejer på tradera ute efetr billiga kap.
Jag antar att väskan är äkta, eller?

Linnea

 
At 1:03 em, Anonymous Anonym said...

Fina skor ! :)

 
At 6:37 fm, Anonymous Anonym said...

jag undrar en sak angående fendi spy väskorna...är de fake? för det är inte så ofta någon äger två riktiga märkesväskor av samma modell? svara gärna i min blogg, för om jag ska lägga ner mycket pengar på en väska vill jag veta om den är riktig eller inte :)

 
At 7:46 fm, Anonymous Anonym said...

Jag är intresserad utav spy väskorna. Är de fejk eller äkta? Tror du att du kan maila fler bilder till mig på duplo_@hotmail.com? Tack! :)

 
At 12:09 fm, Blogger Mim said...

Klannings-special i min blogg idag :)

 
At 11:52 fm, Anonymous Anonym said...

Hejhej! Jag vart såååååå himla fast vid Chloe skorna. Finns det några fler för då vill jag buda!

 
At 1:08 em, Anonymous Anonym said...

Är spy-väskorna äkta ? Och varför har du två ?

 
At 1:59 em, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej hej!

Jag har fortfarande skorna kvar! De ligger bara inte uppe på tradera längre. Bara att kontakta mig på corinne148@hotmail.com

 
At 2:02 em, Blogger corinne148 & Daniel Lindell said...

Hej Cassie!

Så vitt jag vet så ja, de är det. Däremot har jag köpt dem privat så man kan ju aldrig vara säker. Älskar dem massor iallafall!
Varför har jag två? eh...varför skulle jag inte ha två eller flera? Man kan ju aldrig ha för många väskor :-)

 
At 3:31 fm, Anonymous Anonym said...

Åh vilka snygga kilklackar! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home