Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

onsdag, maj 03, 2006

California Blog!

I mitt planerande för L.A. älskar jag att läsa andra coola Los Angeles tjejers bloggar. Tips om allt från sample sales till bästa frisör är ju livsviktigt!

Closet Therapy

Denna tjej skriver om allt som är viktigt för oss modeintresserade. Besatt av märkesjeans och "gift with purchase" makeup bags. Hon är också en av de drivande krafterna bakom The Warehouse Sale. Gissa om jag kommer shoppa mycket där!

Fashion Style Chic

Läser du denna blogg behöver du aldrig vara orolig över att missa några reor! Hon var även den första som tipsade mig om Steve Maddens Louboutin skorna.

California Style

Denna tjej är ny inflyttad till L.A och det är alltid lika kul att läsa om hennes äventyr och upplevelser!

Simply Me, a Swede in LA

Och så har vi våran svenska tjej som lever ett lyxigt liv i LA! Älskar din blogg!

Några andra viktiga bloggar är dem som har all info om codes & coupons!

Reesycakes

De har massa koder och info om olika reor men även länkar till olika affärer, Q&A och tips.

Daily Candy

Har info om allt! Även massa andra städer.

Budget Fashionista

Love it!


Enjoy everybody!

2 Comments:

At 8:15 em, Blogger Mim said...

Tackar och bockar :) Tycker det ar harligt att su har kommit igang igen ocksa, saknat dig ju :)

 
At 9:04 fm, Anonymous Anonym said...

Kul att du börjat blogga igen. ska kolla upp dom där la bloggarna. la är underbart. jag skulle oxå vilja flytta dit.

 

Skicka en kommentar

<< Home