Hosted by Putfile.com

Shoppingfixerad, USA-galen, Disneyfan, pengargirig och Los Angeles boende om ett år!

fredag, maj 12, 2006

Style Diary!

Alla här känner säkert till den underbara sidan www.mystylediary.net/ Så himla kul att kolla in alla olika outfits. Tänkte rekommendera några av mina favoriter. De flesta av dem råkar faktiskt vara från Los Angeles. Inte så konstigt som jag älskar denna färg glada "casual stil".

addkitten's

Lite för annorlunda för mig, men älskar hennes vintagelook.Det bästa är väl att det inte är för vintage, inge tantigt här inte. Älskar hennes guld hjärt halsband




all_about_eve's

En tjej som har jättehärlig mix av designers som Sass & Bide och billigare märken som H&M.



glamourette's

Denna glammiga New York tjej har en DVF wrap klänning samling att dö för plus massor av snygga skor.



HollyBerry's

En äkta LA tjej! Mycket Juicy, Grail, Uggs och designer jeans. Plus att hon hittade ett av mina favvo skor, ett par Christian Louboutins, på rea för $120!



iluvjessica's

Precis som namnet avslöjar älskar denna tjej allt som har med Jessica Simpson att göra. Vilket syns uppenbart på hennes snygga klädstil! Hon har till och med en snyggt blingad Sidekick.



kokopuff's

Detta är en annan New York tjej som verkligen har en "Carrie i Sex & The City" garderob. Trodde du aldrig att man skulle kunna klä sig precis som ett mode uppslag i Vogue? Titta här för bevis.



lilgirlie1310's

Ok, denna tjejs stil är min absoluta favorit! Hon inspireras också av Jessica Simpson och har en så fin feminin stil mixat med massa snygga designer plagg och väskor. Mycker rosa, min favvo färg. Underbart!!



Har massa fler favoriter men de får bara inte plats mer nu. Vill jättegärna ha tips på andra style diarys, era favoriter eller kanske era egna!

6 Comments:

At 9:24 fm, Anonymous Anonym said...

Va kul att se så snygga outfits :)Min favvo va all about eve's!

 
At 4:32 em, Blogger Mim said...

Den oversta tjejen saljer ganska mycket pa ebay, kopte nastan hennes vita klanning med rosett. Behover klanningsrad ang. Chloe. Kolla garna min blogg om du vill hjalpa till :)

 
At 6:03 fm, Anonymous Anonym said...

love it love it! precis min stil, men stilen går inte hem i detta trista tråkiga höga midjor-grått-brunt sverige. länge leve LA style! keep up de good work!

 
At 12:03 em, Anonymous Anonym said...

Måste kolla in deras sidor på en gång. Vissa av de har jag sett innan men inte alla :)

 
At 7:50 fm, Anonymous Anonym said...

I loooove style diary!:)

Har du slutat att blogga eller?!

Hör av dig på min blogg när du är tillbaka!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

 
At 5:55 fm, Anonymous Anonym said...

Oh den där missoni kjolen är ju too die for!

 

Skicka en kommentar

<< Home